Festa P3
Comunicat: mediació bases de l’Afa i propera assemblea.
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Benvolgudes famílies,

Us volíem fer arribar la informació sobre el procés de medicació que s’està portant a terme a l’Escola per establir les bases sobre les quals es vol construir el funcionament de l’Associació de Famílies de l’escola.

Al novembre de 2017, i a iniciativa de la Junta de l’AFA, un grup de famílies van començar a treballar en aquest sentit.

L’objectiu general han estat estudiar possibles mesures per tal d’adaptar el funcionament de l’AFA a l’entorn i a les demandes de l’equip directiu de l’escola, tot i assegurant la viabilitat econòmica i financera, i sempre tenint en compte les experiències prèvies.

Per tal d’aconseguir aquest objectiu s’ha fet una anàlisi de l’entorn (experiències prèvies de la nostra AFA, funcionament de les altres AFA del barri en aquest sentit i exploració del posicionament de l’equip directiu de l’Escola) i una anàlisi financera per tal d’avaluar la viabilitat de les mesures proposades.

Tot això ha fet possible la elaboració d’un document que recull una proposta de consens, que ens explicaran en detall els responsables de la seva redacció, per tal que sigui sotmesa a la seva validació per part de l’Assemblea.

Ara necessitem la vostra implicació per tal de valorar l’acceptació final d’aquests PACK d’acords, participant a l’assemblea que tindrà lloc el dia 19 DE FEBRER, a les 17h, AL MENJADOR DE L’ESCOLA.

Passada aquesta assemblea, us convocarem per un altre en la que s’escollirà una nova JUNTA, i us animem a totes les famílies a presentar-vos i arrencar aquest nou projecte.

Salutacions,

AFA Rambleta

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
%d bloggers like this:
Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookCheck Our FeedVisit Us On Youtube