Festa P3
Comunicat informatiu darrer l’assemblea extraordinària
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Benvolgudes famílies,

com ja sabeu, ahir, en l’assemblea extraordinària, vam fer votacions per decidir si les festes a l’escola continuaven sent d’ús exclusiu per a socis o la possibilitat de fer-les participatives i obertes a tots els infants, pagant una petita entrada de 5 euros per festa i família.

El resultat definitiu ha estat de 32 a 25, guanyant el “No volem que les festes siguin obertes a tothom. Aquest resultat dista molt del tarannà de l’actual junta i és completament contradictori amb el nostre ideari i amb el del nostre centre educatiu. Considerem que no podem seguir liderant un projecte en el qual no creiem, ja que considerem és més propi d’un club privat que d’una escola lliure, plural, i inclusiva, i és per aquest motiu que la Junta directiva en ple hem decidit renunciar al projecte i cedir el lloc a famílies que ho vulguin assumir.

Aviat us informarem de com farem el procés d’elecció de la nova junta i convocarem noves eleccions.

Us recordem que fins que no hi hagi nova Junta continuem la Junta actual, per tant serem nosaltres qui prendrem decisions i ho comunicarem tant a la direcció com a CET10 o la resta de proveïdors.

Gràcies
Junta directiva AFA Rambleta del Clot.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
%d bloggers like this: